05 March 2008

Muutumise võlu


Iga päev mõtlen, et peaks ikka blogisse sissekande tegema oma elu ja olu kohta. Aga ikka on midagi, mis on veel nö lahtise otsaga. Võiks ju kirjutada oma toast aga olen otsimas paremat (kuna ma enamuse ajast olen niikuinii kodus, siis võiks ju siin veidi luksust olla ;) või tööst – aga töökohtadega on ka nii, et nö kuuled, et mis on keskmised palgad ja kuidas töö tavaliselt välja näeb.

Nii olegi juba aru saanud, et üks minu töökohatadest – kontorirottide lõunasöögikoht põhja-sidneys on veidi liiga kaugel (transport kulutab aega ja raha) ning omanik on suhteliselt kitsi. Pluss poole peal on seal kliendid – st pidevalt on ühed ja samad näod ja mõned juba tunnevad mu ära ka. Ja olen vast nii 50 korda vastanud küsimusele, et mis aktsent see küll on... ;) Seega – anna sel nädalal teada, et järgmise nädala olen veel olemas aga siis peavad kellegi uue leidma. Teine koht kus töötan on www.raca.com.au – seal sätin laudasid, poleerin klaase ja serveerin lõunaid ja edaspidi ehk ka õhtusööke. Kolme taldriku korraga kandmist olen vaid veidi harjutanud – aga selles kohas töötades peaks meistriks saama :) See koht meenutab mulle Endla teatrit – seal on sellised tegelased/elanikud, kelle jaoks see koht on kindlasti kodu eest.

Aga üldiselt on aru saada, et on hea koht, sest inimesed tahavad seal olla ja on rahulikud. Nii et mulle on suhteliselt harjumatu paanikata hakkama saada :) Eks ma vaikselt õpin seda siinset "lihtsat olemist". Sest eks me oleme need, kes me mõtleme, et oleme. Nii et ei ole mõtet muretseda mõttetute asjade eest. Üks päev ja dollar korraga. Suuremas plaanis tulen ikka suvel Eestimaale. Vähemasti veidiks.

Seltsielu? Toone annavad majaelanikud, töökaaslased (suhtleme ju töökaaslastega rohkem kui sõpradega. Aga vahel on õnne omada töökaaslastest sõpru), teised eestlased, sugulased ja oma sõbrad internetis. Nii et naeratan varsti veebikaamerast vastu....

ps - tervitused eesti stendi CeBITil Hannoveris. Vaadake kindlasti Uus-Meremaa omad üle!

No comments: