16 March 2008

Reeturi pihtimus


Kui palju inimesi arvas, et Rica kuue kuu möödudes end taas Eestis koduselt tunneb? Mina vähemasti arvasin nii. Kuuldavasti on ka inimesi, kes arvasid, et no kui kord läheb, siis ka jääb. Ja enselegi ootamatult on neil õigus.

Ehk siis - mul on väga hea meel, et olen enda töö Eestis jätnud heaesse kätesse ja mina saan rahuliku südamega veidi pikemalt Austraaliasse jääda. Viisa kehtib mul aasta lõpuni. Eks siis vaatab jälle edasi. Jaaniku paiku tulen aga Eestisse sooja.... paariks nädalaks Euroopasse puhkama või nii :)

Ausalt öelda ei olnud see otsus üldse kerge – sest töö mõttes ei ole mul Austraalias midagi teha :) Aga muus osas – minu esimesed kuud siin olid väga vaiksed – ma sisuliselt laisklesin Sydneys ja ei teinud midagi konstruktiivset – ei reisinud ega töötanud. Lihtsalt vaatasin kuidas aeg läheb ja jume tuleb... (ausõna estimest korda elus). Mõnus aeg enda jaoks. See kulmineerus sellega, et kui Katrin msn-is märksõna „aprill“ kasutas, ei läinud minul ükski tuluke põlema. Küberründed olid peast pühitud. No ma poleks arvanud et see üldse võimalik on. Ühelt poolt tähendas see, et olin hästi puhanud teisalt tekkis hirm, et ajurakud hakkavad juba hääbuma. Nii et on mul eriti hea meel, et saan ID-kaardi teavituskampaania juures veidi nõustada... (elagu digiallkiri!) Nii on asjad enam-vähem tasakaalus – siinne minu jaoks füüsiline töö (laudade tassimine, veinipudelite hoidmine ;) ja veidi aega mõtlemiseks.

Esimsed paar kuud olid seega üsna lihtsad – aga ma ikka vajan väljakutseid ja seega otsustasin jääda pikemaks – et end veidi rohkem üllatada. Ja lõpuks jõuda ka veidi Sydneyst kaugemale.. Päris Austraaliasse või nii. Hetkel olen ikka seal kus on internetti – eks siis kohas kus on alati kodune ja kus on alati sõpru....

ps – mulle ikka meeldib töötada kohtades, mis mu nime sarnased. Sedakorda siis RIA asemel RACA :) www.raca.com.au (mind võib seal kohata üritustel veini kallamas.... ja ehk ülendatakse ka taldrikuid tassima)



No comments: