19 June 2008

Eestikas!

Ubade farmis töötab üks Queenslandist pärit keskealine mees, kes mitu korda on minult küsinud, et kust ma pärit olen. Iga koht ütlen, et "Estonia". Siis eile võttis ta enda võileibade vahelt lõuna ajal välja ühe ümbriku, pistis mulle nina alla ja küsis, et kas ma seda kohta tean... Oli mingi kohanimi ja siis Norway. No vastasin, et vat ei tea, et see on Norway, mitte Estonia aga julgustuseks ütlesin, et ta juba üsna lähedal õigele asjale. Täna hommikul kell 6.30 kui ta mind hosteli juurest peale korjas, siis küsis, et kuule Rica, mis selle koha nimi on, kus sa elad. "Estonia" jätkasin kangelaslikult oma rida... Vastuseks sain, et kas kohe selline koht ongi? Nalja kui palju. Ma pakun, et homseks küsimuks on, et mis keelt te seal räägite. Ja küll see üllatus saab jäle suur olema, kui "estonian" vastuseks tuleb.

Ma ikka pole maailmas ainus, kes geograafiat ei adu. Aga poe-tädi (kes ikka vahel jutustavad ja sind Darlinguks kutsuvad) uuris samu asju ja noogutas kõiketeadvalt. Pidin tema esimene Eestlane olema. Hoiatasin teda siis, et neid liigub siin veel ringi. Eks näis, kas jaanikuks kurru-nurru eestlased kokku saame...

No comments: