19 May 2008

Sydney-perioodi kokkuvõte


Täna küsis mu onunaine, mis mul seni Austraalias kõige rohkm meeldinud on. Võtsin väikese mõtlemispausi. Õige oleks öelda Sydney (sest ma siit väga kaugele pole jõudnud). Aga viis kuud on olnud piisavalt pikk aeg, et seda linna ja siinset elu veidi tundma õppida.


Minu soovitused nendele, kas siia tulevad:

1. kõndida kõndida ja veelkord kõndida mööda ranniku-äärt. Ükskõik millist :)

2. käia Glebe turul ja seejärel süüa üks suuur hommikusöök mõnes kohvikus

3. avastada Tai toit

4. minna nädalavahetuse õhtul Kings Krossi (väidetavalt kõige kriminogeensem paik maailmas) - minu hinnangul aga täiesti turvaline. Iga teine auto on politsei oma :)

5. kõndida mööda Oxford streeti ja avastada, et oled moest maha jäänud

6. kõndida mööda George streeti ja avastada, et pole juba 15 minutit inglise keelt kuulnud või inglisekeelseid silte näinud (ps - Hiinalinn)


ja minu isiklik lemmik - istuda kell pool seitse hommikul Ooperimaja lähedal (Circular Quey)kohvi ja saiakesega ja vaadata kuidas linn ellu ärkab.


No comments: