09 December 2008

Kus on minu kodupood?

Hakkasin ükspäev mõtlema, et mis on õigupoolest linnaosa nimi, kus ma nüüd elan – keskklinna kant küll, kuid kus täpsemalt? Ma arvan, et kui öelda Tõnismäe, siis oleks vist kõige õigem. Aga mis on Tõnismäe kui elukeskkonna kese? Meil on siin Kaarli kirik, Rahvusraamatukogu, Kaitsepolitsei, Hambapolikliinik, Mereakadeemia ja Patendiamet. Nende vahele üks kitsas rida elumajasid.

Aga kus on minu kodupood? Minu pagariäri või minu puuviljalett? Kus ma näen inimesi, kes minuga ühes kandis elavad? Ega see nii lihtne ei olegi. Töökoht on üks sotsiaalne koht ja siis kodu. Aga sinna vahele, nii ca 20 minutilise jalutuskäigu peale ei jää midagi, mida oma linnaosaks pidada. Minu kodu on Tallinna vanalinn ja kesklinn. Suur avalik ruum ja kaunid kohvikud – aga minu kodune toidupood on mul veel leidmata ning juuksus ja kingsepp on mul ikka Pärnus.

Kaubamaja toiduosakonna töötaja näeb sadu kliente päeva jooksul. Klienditeenindusstandard võib isegi väga kõrge olla, kuid ma ju ometi tean, et kaubamaja müüa ei hakka mind kunagi tänaval või turul juhuslikult kohtudes teretama.

Kuidas saada oma naabritega tuttavaks? Tuleb järgmist ühistu koosolekut ootama jääda.

1 comment:

Evvu said...

Ma arvan, et see toidupood tuleb endale valida ja siis hakata seal käima. Küll siis tädid teretuttavaks saavad. Ise pakun Sulle Wismari tn napsukat. Aga naabrite uste taha võib ju alati auravate muffinitega minna:)