02 January 2008

Elu iroonia

Nagu teate, ei leidnud ma tükk aega ühtegi mõistlikku interneti pakkumist. Ja nüüd – ma olen uus interneti ukselt-uksele viija. Uus Peep Vain on sündimas! Kui ma suudan kolm nädalat seda teha ja ma omadega miinustesse ei jää, st ma midagi ka teenin, siis juhei! Nii et kohalike internetti viimas – nii et kui võtad tasuta lauatelefoni kohalikud kõned, 20 mega unlimited internetti ja maksad selle eest 99 dollarit ehk ca tuhat krooni kuus – siis sa oled õnneseen. See on parim pakkumine!
Nii et kui keegi su uksele koputab – mõtle, et see võiksin olla mina!
Kolm nädalat! Aga sõna „proovima“ on väga halb... nii et ärge mu ülemusele öelge. Ahja – ülemus on endine profi-surfar (21) ja vanim kaastöötaja on hiina mees (30) - „I used to be a scientist!“
Ja suured tänud kõigile, kes on mulle kirjutanud, sõnumeid saatnud või lihtsalt minu peale mõelnud. Ma ikka järk-järgult katsun vastata ka!

5 comments:

pinginaaber said...

Head uut aastat Sulle, ja jätka samas vaimus. Väga huvitav lugemine ja pildid ka kenad ;)
Ja muidugi, edu peep vainuna ;)
ikka kõike paremat!

pinginaaber said...

ehee ... unustasin öelda, krista olen.

cosmicri said...

tänud soovide eest! eks ma ikka üritan asja huumoriga siin võtta. :)

sirama said...

Parimat uut aastat!
Sinu uusaasta tervitus saabus muidugi 6h varem. Põhjamaalaste asi- kõik võtab natuke rohkem aega.
Lahe, et pildid on juurde tulnud. Ja kommentaariks varasemale- tõesti, tõesti sinu kirjutisi loetakse. jätkata.
rõõm kuulda, et oled peep vainuks kehastunud :) edu!

Katrin said...

ma ebaoriginaalitsen, kuid head uut aastat soovin ikkagi. häid soove ei saa ju kunagi liiga palju olla! muhe varahommikune lugemine (parem kui delfi naistekas kus inimesed oma mehi, sõbrannasid, ämmasid, selveri kassapidajaid, uut prügisorteerimise korda jpm kiruvad! (ma ju kodune naine - sellest see vaimne tase!!! - aga eile võtsin jälle üle pika aja raamatu näppu - väikesed vanamehed - nii et, tasapisi hakkan ehk taastuma :))
edu sulle!