10 January 2008

Veidi majakaaslastest

Maja neljast magamistoast ja pööningutoast on hõivatud kõik peale ühe. Mis juhtub kui ma mõnd hetkel siin elavat majakaast näen?
Nuudl & Minki – tai tüdrukud, kes Sydney ülikoolis ärijuhtimist õpivad (ja kohe-kohe lõpetavad) (nimede õigekiri on tõesti kaheldav) Sisse kolides täitus köögikapp riisi (oli vist 10 kilone pakk) ning erinevate kastmete, õlide vms pudelitega. Kümkapi ruumi nad ei võta ning muidu ka näeb neid siis, kui pesemast tulevad. Kuna nad elavad esimesel korrusel ja teised kõik on teise ja kolmdanda korruse vahel, siis on see ka aru saadav. Ja kui aus olla, siis ma arvan, et nad veidi kardavad alljärgnevaid elanikke:
Tasmaania devil – uusim majakaaslane – 19, ja võtab Sydneys aastakese multimeedia tunde. Maja täitus tehnikaga – saabusid kõlarid, suur lauaarvuti, printer, playstation, laptop. Ema on kaugel ning maailm on suur. Aga noorel on ka palju küsimusi – stiilis – kust vetsupaberit saab. Allpool kirjeldatud majaelaniku vastus oli – poest! Tasmaania tüübi liikumist on võimalik jälgida lõhnatajuga – doedorant on vinge! Tavapäraseimad fraasid on – Hei, mis teed? Mul on igav!
Aga on teine üsna taltsas. Allus käsklusele – täna on prügi väljaviimise päev!
Inglane (Chris) – peale kolme nädalat koosolu moodustame maja vanima duo. Meie omavahelise sõpruse/võistluse kinnituseks on seinal müügitulemuste graafik (mis tänaseks on juba enda aktuaalsuse kaotanud). Tavapäraseimad tervitushüüded on – Estonia! Minu Nimi! Eriliseks hobiks on eestikeelse maailmakaardi (on mul kapi küljes!) veerimine. Sõna ookean jmt on juba päris hästi selge. Lisaks harjutame minu sõprade nimese hääldamist. Sest luban tal vahel veidi internetis olla ning msni nimede veerimine on selle eest tänutäheks. Mina olen Chrisilt õppinud, et kuidas on õige hääldada sõna water (mina kipun liiga ameerikalik olema) ning 13 vms. Tegelikult ma lubasin, et teda puudutava osa kirjutan inglise keeles. No eks ma tõlgin – ja mis tal muud üle jääb, kui uskuda seda, mida räägin.

4 comments:

Anu said...

Tervita Chrisi! Kui ta suudab mu nime (eriti Eenraid) enam-vähem välja hääldada, siis 10 punkti!

Anu said...
This comment has been removed by the author.
Merike said...

hehee, minu perekonnanime kokhta öeldakse nagunii vahel well end, aga no Merike on nii mõnegi jaoks pähkel või siis ameeriklased ütlevadki mu kohta Amerika :)

Unknown said...

minu nime (eriti koos perekonnanimega:)) ära talle näita, versioon 1: hakkab naerma ja leiab, et see on cool rhyming name või et sounds like chinese versioon 2: küsib, kumb on ees ja kumb perekonnanimi ja proovib hääldada, mille tulemuseks on siri-kiri või siiri-kiiri... ma ei teagi kumba versiooni ma vähem vihkan :S