27 January 2008

26. jaanuar – kus ma käisin ja mis ma nägin.


26. jaanuaril tähistatakse siin Austraalia päeva – tööd ei tehta, maad täidavad tasuta üritused. BBQ lõhn võtab võimust. Viimased kuu aega on telekas jooksnud reklaam, mis ärgitab lambaliha sööma - oled austraallane või ei ole? Küta grill kuumaks ja viska mõned kenad lambaribid peale.. Ka minusugune Austraalia fännklubi liige on valmis lõbutsema – st õppima meistritelt, et kuidas siis see lõbustsemise asi käib... Alustasin päeva praamide võistluse vaatamisega ooperimaja kõrval. Neli praami, mis muidu veavad inimesi erinevatel marsrruutidel sydney ümbruskonnas, võistlesid sedakorda kiirussõidus. Neid oli saatma tulnud terve hulk paate , jahte – kõik kenasti austraalia meeleolus, sest parima kostüümiga alus sai samuti auhinnatud. Panen mõned stiilinäited ka enda fotoalbumisse üles. Ülejäänud päev möödus melu keskel – austraalia muusikud, naiste tennise finaal suurel ekraanil ning õhtu lõpetuseks sadamas mere-paraadi ja ilutulestikku vaatamas. Oli minu meelest parem kui uusaasta oma – kenasti lavastatud. Algas kõik ikka aborigeeniga ning lõppes sõnumitega stiilis – lootus, veel parem tulevik, noor ja rokkiv rahvas. Jään huvitga meie vabariigi pidustuste meediakajastust ootama.

26. jaanuar on ka isa sünni-aastapäev. Minu vanaema ütleb ikka, et ma olen oma isa laps.

No comments: