20 January 2008

Kodune tunne


Kodu defineerida on üsna lihtne. Kodusus on aga tunne, mida võib kogeda ka kohtades, mis pole päris kodud. Minu jaoks on see selline „ma-olen-siin-ja-praegu-ja-ma-saan-hakkama“ tunne. Või tunne, et miski või keegi on Sind omaks võtnud. Ma mäletan seda tunnet siis, kui üks pikk koridort teatris ei tundunud enam hirmus – ei valges ega pimedas. See on sarnane sellele tundele, et kui olen a la üksi koolimajas peale tunde, kui kedagi test enam ei ole... (Anu teab, millest ma räägin).

Mul on selline tunne Austraalias ka olnud. Need on need „see on päris!“ momendid ning mõnusalt kodusad hetked. Kuigi kliima on teine ja tuvide seas jalutavad papagoid ning paari puu kaugusel ripub nahkhiiri no nii sadades.

Ärkasin täna ühe väga hea uudise täpsustuse peale üles – ja 26. juulil olen ma kindlasti Eestis! (hõissa, pulmad! Need kaks on tõesti õiged teineteise jaoks. See tüdruk on tugevam kui kivi ning magusam kui shokolaad!) Järgmine sõnum oli majakaaslaselt, kes uuris, et kas ma ikka magan, va laiskvorst. Kell oli lõuna... Vabanduseks võib vaid öelda, et Australian Openi tennise-õhtud kipuvad pikaks venima ning kella 01-02 paiku on toredalt palju minu inimesi Eestimaal ärkvel.

Rutiini pole siin veel tekkinud – kui välja arvata kommikused poeskäigud (voodist üles ja poodi piima ostma või Chrisile märkmikku vms), seejärel toredalt pikk lõuna ning vastavalt ilmale-olule cv-de laiali jagamine või internetis avalduste saatmine.

Homme on esmaspäev ning loodetvasti on eelmise nädala seemned hakanud vilja kandma. Õhtud on siin olnud vaiksed... Aga 26ndal jaanuaril tähistatakse Austraalia päeva ning on üldine pidu ja möll. Poed on täis kõiksugu aussie sümboolikat – isegi meie väikesed öko- ja tervisepoed. Eks tuleb homme endale ka midagi hankida ning integreeruda!

No comments: