27 December 2007

Eestiga suhtlemisest

26.detsember 2007
Kuna ma internetti ei leidnud (ei õnnestunud tuvastada ühtegi mitte-turvatud võrku), siis otsustasin ühenduda Eesti pankadega telefonitsi. Olin nii ettenägelik ja avasin endale mõlemas pangas sellise toreda teenuse nagu telefonipank. Lõpuks õnnestus mõlema pangaga ühendust saada (kuigi ma pakun, et selle kõne telefoniarve on kokkuvõttes suurem kui netikohviku oma oleks olnud) aga vähemasti oli elamus huvitav. Nagu ma aru sain, siis üht klienditeenindajat ma küll segasin enda eksistentsiga ja ta oli väga rõõmus kui selgus, et ma mingit vajalikku koodi üles ei leidnud. Aga tema kahjuks ja minu õnneks ma need leidsin ja juba huvi pärast helistasin uuesti. No neiu küll ei tundunud olema kuigi rõõmus, kui teatasin, et mina olen see, kes juba varem helistas ja nüüd ka õigeid koode omab. Ma arvan, et kui felefonipanga vestlusi salvestada võib päris palju neist õppida. Igatahes tundub selline suhtumine siit kuulates eriti nõme. Aga teine pank oli tore ja soovis häid pühasid. :) Kontojääki vaadates ja kõike kalkukeerides otsustasin ikkagi neti peale kulutada (ja loodetavasti skype ja msni abiga muu telekomi osas säästa). Ühekordne investeering on ca 3000 eek ja siis igakuine vastavalt kulutatud mahule!
3 GB kuus maksab siin näiteks mingi 400 eeku. Ühesõnaga mõtlen juba väga pro-aktiivselt töö otsimisele või pigem leidmisele...
Igatahes teadis majakaaslane Chris ehk hüüdnimega Kolumbus rääkida, et üks eesti tüdruk töötab kohas, kus tuleb käia ukselt-uksele ja müüa heategevuse lepinguid... Options are endless. Pro-aktiivsus ja optimism on meil siin mõttes suurelt kirjutatud. Paanika-osakondasid ei tundu Sydney peal eriti olevat. See linn mõjub hämmastavalt rahustavalt. Täna avastasin, et kui oma kodutänava juurest keerata paremale ja veidi jalutada, tuleb vastu jõgi, suur park, vaade pilvelõhkujatele ja kahele suurele sillale. Fotod laadid (küll hästi väikselt) üles siis, kui teen suure - "sain-interneti-ja-sel-nädalal-rohkem-poodi-ei-lähe" peo.
ps - must leib ja sült on külmkapis ja majakaaslasel ainuüksi nende vaatamisest/nuusutamisest süda paha ja väga imelik ettekujutus eestlastest olemas. Ja hüüdnimi on mul riki - mis ajab just täpselt niipalju närvi kui mistahes hüüdnimi.

No comments: