11 December 2007

veel info allikaid

täna sain veel sellise vägiteoga hakkama, et kõndisin rongijaamast meie majani. oma 30 minutit jutti tuli üht jalga teise jala ette panna. See oli esimene kord, kus ma siin jala liikusin. Eile käisin vaid korra ümber meie blocki (ja tegin poolteist tiiru, sest majad väga sarnased. õnneks silt bus stop tuli kuidagi tuttav ette) ja sellest kujunes tõeline õppereis - ringvaade suburbia hingeellu. Uuringu metoodikaks prügi sortimine. Noh õnneks oli see sortimine juba enne mind ära tehtud. Täna oli nädala suur prügi peal ja kõik majad olid enda ukse ette pannud uhked prügikastid - tavaline prügi, paber, pudelid. Keskendusin enda uuringus joomisharjumustele (vett tuleb teatavasti palju juua) ja tulemus oli selline: Üks keskmine Hazelbrooklane joob piima, Stellat (õlut, kui keegi mingil põhjusel ei tea), veidi Austraalia veini ning mõned radikaalid ka viina või valmissegatud viina-jooke (termin ei tule meelde).
Aga lapsed siin infot välja ei anna - vähemasti mitte selles situatsioonis, kus poiss sõitis jalgrattaga - auto jäi kõrval seisma ja oletan, et isa küsis, et noh kuidas koolis oli. poiss vastas "good". Meenuvad minu vestlused kodus pidudejärgsel hommikul. Küsimus: Kuidas pidu oli? Vastus: Normaalne. Oh ole sa Eestis või Austraalias :) (vat juba nii suur elutarkus on peale tulnud)
ps - mu käest küsiti, et kas ma olen ameeriklane. No see ei saanud olla kompliment ei mulle ega mu aktsendile.

No comments: